پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مخصوص انروید Egyxos – Labyrinth Run v1.0
نوشته شده در پنج شنبه 28 اسفند 1393
بازدید : 395
نویسنده : مهرگان

Egyxos

بدون شک حتما فیلم  Egyxo را  را تماشا کرده اید. اکنون بازی این انیمیشن با نام Egyxos – Labyrinth Run منتشر شده است. در این بازی شما بایستی با دویدن ، پرش و اسلاید به سمت جلو پیش بروید و از موانع مختلف عبور نمایید و امتیازات متعددی را به دست آورید. به لئو  کمک کنید تا به سمت جلو پیش روی نماید. این بازی با گرافیک شگفت انگیز سه بعدی و گیم پلی اعتیاد آور خود امتیاز خوبی را به دست آورده است. شما به صورت مداوم در حال دویدن هستید. دویدن را شروع کنید و مراحل را به اتمام برسانید.

ویژگی های اصلی:

پرش ، اسلاید و عبور از موانع

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

حرکت به سمت جلو 

QR code                           



Real Kungfu Street مخصوص انروید
نوشته شده در پنج شنبه 28 اسفند 1393
بازدید : 335
نویسنده : مهرگان

 

z2

 

Real Kungfu Street توانایی منحصر به فرد خود را در مبارزه نشان دهید و به دشمنان این توانایی را ثابت نمایید. شما باید به پادشاه جنگنده ها تبدیل شوید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و به بهترین مبارز تبدیل شوید. بدون شک شما بهترین مبارز هستید. سیستم خشم و مبارزه این بازی به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است. مهارت های غنی و منحصر به فرد خود را به کار بگیردی و با حریفان خیابانی خود رقابت نمایید. از استاد خود پیروی کرده و به بهترین قهرمان و جنگنده تبدیل شوید. جلوه های صوتی این بازی بی نظیر و هیجان آور می باشند. 

ویژگی های اصلی:

رقابت با مبارزان مختلف در سطح شهر

گیم پلی عالی و اعتیاد آور 

جلوه های صوتی پویا

نابود کردن دشمنان 

QR code                           
پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر                                                                                                    حجم : 14.29 مگابایت                                                               
دانلود نسخه اصلی          دانلود نسخه نامحدود